nov 19

Managementul achizițiilor

Învățați la acest curs cât de important este managementul profesionist al achizițiilor, care este rolul achizițiilor în asigurarea performanței companiei, cum să organizați eficient activitatea de achiziții, cum să alegeți și să evaluați furnizorii, care sunt categoriile de costuri de care trebuie să țineți cont, ce înseamnă analiza prețului, cum să stabiliți un echilibru eficient între preț – calitate – service, care sunt metodele de reducere a prețului și costurilor, când este rentabil să produceți în regie proprie și când să cumpărați de la terți, ce inseamnă analiza valorică a produsului, metoda KAIZEN, comunicarea și negocierea în achiziții.

Teme abordate:

• Contribuția achizițiilor la succesul companiei
• Organizarea activității de achiziții
• Analiza ABC/XYZ
• Analiza de portofoliu
• Cerere de ofertă (RFQ)
• Total Cost of Ownership (TCO)
• Decizii „Make or Buy”
• Alegerea și evaluarea furnizorilor
• Tipuri de contracte
• Analiza prețului (QAF)
• E-Procurement
• Advanced Purchasing
• Matrice decizională
• Negocierea în achiziții
• Argumentare
• Strategie și tactică
• Puterea gândului în negociere
• Soluții individuale

Lector: Dr. Ec. Mihai N. Rădulescu (MIRAD GLOBAL)

Înapoi la listă