nov 21

Training Time Management

Repere tematice:

  • Ce este timpul?
  • Factorii care ne irosesc timpul 
  • Priorităţile şi ţelurile organizaţiei 
  • Cum poţi avea succes? Key Result Areas
  • Stabilirea unor obiective bune Lista “DE FĂCUT” 
  • Stabilirea priorităţilor Eficienţă şi eficacitate 
  • Diagrama lui Eisenhower, Legea lui Pareto
  • Cum să construieşti un plan de acţiune, cum să te organizezi pe tine, cum să-i organizezi pe alţii
  • Delegarea 
  • Apelurile telefonice şi timpul tău, folosirea adecvată a Email-ului
  • Organizarea agendei, a spaţiului de lucru şi a fişierelor din computer
  • Cum să faci faţă întreruperilor 
  • Cunoaşte-te pe tine însuţi/însăţi
  • Plan de Aplicare a Cursului în Practică

Obiective:

Participanţii vor:

  • identifica şi înţelege care sunt factorii care le irosesc timpul
  • putea formula sau solicita obiective precise şi motivante
  • şti cum se construieşte o listă cu lucruri “de făcut”
  • învăţa să stabilească priorităţile în funcţie de importanţă şi urgenţă
  • şti cum să abordeze ceea ce au de făcut conform priorităţilor
  • învăţa cum să planifice şi să facă un plan de acţiune
  • deprinde aptitudini de organizare proprie şi a celorlalţi
  • afla cum ar putea economisi timp din procesele de comunicare
  • învăţa să răspundă potrivit la întreruperi, stres şi prea multe hârtii

Metodologie:

  • studii de caz
  • exemple din viata reală
  • prezentări interactive
  • discuţii de grup, exerciţii
  • lucru în grup pentru exersarea aptitudinilor

Grup ţintă: Toţi angajaţii, oricine lucrează cu obiective, termene şi sarcini multiple.

Trainer: Marius Braşoveanu, The Learning Business

 

 

 

Înapoi la listă