Logo Camera de Comerţ şi Industrie Româno-Germană

Magazinul Tiktok - o provocare pentru comercianții cu amănuntul germani

  • News

Magazinul Tiktok urmează să fie lansat în Germania

Geschenk
Canva / Canva

Magazinul Tiktok urmează să fie lansat în Germania în câteva săptămâni. Potențialul este mare, dar acest lucru nu garantează un succes sigur: fără o prezență pe Tiktok, clienții nu au acces la acest magazin.

Bytedance este compania din spatele Tiktok și a omologului său chinez Douyin. Fondată la Beijing în 2012, este una dintre cele mai valoroase companii de tehnologie din lume, cu o evaluare de peste 300 de miliarde de dolari. Cu peste 130 000 de angajați, Bytedance este activă în peste 150 de țări, veniturile totale anul trecut au fost de aproximativ 100 de miliarde de dolari.

Din 2021, Bytedance  pătrunde din ce în ce mai mult în comerțul de retail cu Tiktok și a atins deja un volum brut de marfă de peste 30 de miliarde de dolari în 2024. Compania își îndreaptă acum privirile spre Germania și va deschide aici centrele sale comerciale susținute de inteligența artificială. Ceea ce pus în  mișcare miliarde de dolari în China este pe cale să ia amploare și în Germania: vânzarea continuă de produse în videoclipuri distractive și hiper-personalizate.

Algoritmul Tiktok este considerat unul dintre cele mai bune de pe piață și ține utilizatorii lipiți de ecran pentru o medie de peste 100 de minute pe zi - o cifră la care chiar și YouTube, liderul în materie de imagini în mișcare, poate doar să viseze.

Tiktok ajunge la peste un miliard de persoane la nivel internațional, la peste 100 de milioane în Europa și probabil la aproximativ 20 de milioane în Germania. Structura utilizatorilor s-a schimbat: Tiktok a depășit demult bula generației Z. Datorită inteligenței artificiale și cantităților mari de date despre utilizatori, platforma servește conținut extrem de personalizat și astfel  recompensează relevanța conținutului, mai degrabă decât numărul de urmăritori ai conturilor. Acest lucru schimbă logica stabilită anterior la social media, în  ceva care ar trebui mai degrabă numit media de interes, democratizând accesul la conținut. Orice cont, oricât de mic ar fi, poate capta atenția brandurilor globale consacrate.

 

https://www.faz.net/

Pe categorii:

Căutați altceva?

În centrul nostru de informații puteți găsi cele mai recente știri, descărcări, videoclipuri, podcasturi...

Mergeți la Info Hub