Logo Camera de Comerţ şi Industrie Româno-Germană

Members2Members

De la membri pentru membri – acesta este motto-ul programului “Members2Members” al AHK România.

Membership

Beneficii exclusiviste și reduceri pentru membrii AHK România

În calitate de membru al AHK România, beneficiați nu numai de reduceri la serviciile noastre, ci și de tarife preferențiale la serviciile și produsele altor membri. Lista ofertelor se actualizează permanent. Vă ținem la curent cu noutățile din program în newsletter-ul AHK și pe canalele noastre de social media.

Descoperiți ofertele din rețeaua noastră!

Industria auto

Augsburg International

Augsburg-International-logo-RGB.png

AUGSBURG INTERNATIONAL este distribuitor oficial și partener de încredere al celor mai consacrați producători de piese auto.

Suntem o super-echipă de peste 500 de persoane, care asigură cele mai înalte standarde la importul și distribuția en-gros pentru piese de schimb, mecanică și caroserie, echipamente de service, servicii de managementul flotei, pentru autoturisme, vehicule comerciale și camioane, prin rețeaua proprie de depozite regionale.

Am conceput AiFleet, sistemul performant de management  al flotelor cu productivitate maximă și costuri avantajoase. Bucură-te de performanță la prețuri corecte!

Discount: până la 35%

  • Discount de până la 35 % la prețul pieselor de caroserie și mecanică aftermarket pentru flotele membrilor AHK.
  • Discount de până la 25% la prețul pieselor de schimb de mecanică și caroserie aftermarket pentru autoturismele angajaților companiilor membre AHK.

Discount-urile se acordă la prețul de listă.

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitat (până la revocare).

Pentru a beneficia de ofertă și a primi informații suplimentare, vă rugăm să contactați reprezentatul companiei:

Contact: Nicolae Chirtoacă |Tel: +40 740 305 745 | E-Mail: nicolaechirtoaca(at)augsburg.ro | www.augsburg.ro

Autonet Import

autonet.JPG

Autonet Import este liderul pieței de distribuție de piese și servicii auto din România și oferă partenerilor săi soluții integrate prin cele 18 unități de business. Serviciul Fleet Management oferă soluții complete companiilor în ceea ce privește gestionarea parcurilor auto. Acesta garantează mobilitatea flotei în parametri optimi. Serviciul permite companiilor deținătoare de flote auto să transfere eforturile care apar în gestionarea lor și să se concentreze asupra obiectivelor de business.

Discount: până la 30%

Membrii AHK România beneficiază de următoarele reduceri:

  • 25% discount la prețul pieselor de schimb pentru autoturismele personale.Oferta poate fi valorificată în atelierele AUTOMEISTER, Auto Check Center, AutoCrew și este valabilă și pentru angajații companiilor membre,
  • 30% discount la prețul de listă al pieselor aftermarket pentru întreaga flotă de vehicule. Oferta poate fi optimizată în funcție de mărimea parcului auto.

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitat (până la revocare).

Pentru a beneficia de ofertă și a primi informații suplimentare, vă rugăm să contactați reprezentatul companiei:

Contact: Oliver Szabo |Tel.: +40 40 745 348 574 | E-Mail: oliver.szabo(at)autonet.ro | www.autonet.ro

Caditec Automation

Logo_CDT_automation_228022366.jpg.jpg

Caditec Automation a fost înființată în 2003 și de-a lungul anilor și-a dezvoltat competențele pe doua direcții principale: Design de Produs (concepție CAD, calcule FEA, etc.) și Dispozitive & Linii de producție automatizate pentru industria de automotive și nu numai. Competențele noastre includ servicii integrate complete: Design, Programare, Producție, Management de Proiect. Caditec SRL, în calitate de „One-Stop-Shop”, oferă soluția COMPLETĂ, de la idee la producție și punere în funcțiune.

Discount: 10%

Membrii AHK beneficiază de un discount de 10% la prețul de listă pentru:

  • design de produs (concepție CAD, calcule FEA, etc.);
  • dispozitive & linii de producție (Design, programare, producție, management de proiect).

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitat (până la revocare)

Contact: Werner BRAUN | Tel: +40 0728 484 484 | E-Mail: w.braun(at)caditec.de | www.caditec.ro

Construcții

FGG Immobilien

fgg_resized.jpg

Societatea FGG IMMOBILIEN SRL deține în proprietate privată terenuri, care sunt potrivite pentru construirea unor proiecte industriale / comerciale / servicii.

Terenurile sunt situate în Municipiile Arad, Timișoara, Satu Mare și Ploiești. Investitorii interesați pot obține mai multe informații accesând datele de contact ale societății noastre.

Discount 1% la:

  • Teren Arad, situat pe DN 69 (spre TM) – Suprafața: 253.495 mp
  • Teren Arad, situat pe Calea Zimandului E671 (spre Oradea) – Suprafața: 32.000 mp
  • Teren Timișoara, situat pe DN 69 (spre AR) – Suprafața: 74.687 mp
  • Teren Satu Mare, situat pe DN 19 (spre Oradea) – Suprafața: 117.598 mp
  • Teren Ploiești, situat pe DN 1 (Centura de Vest Ploiești) – Suprafața: 194.722 mp

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitat (până la revocare).

Contact: Flutur Cristina Johanna, Tel.: 0726197915, E-Mail: cristina.flutur(at)fggimmobilien.ro, Website: www.fggimmobilien.ro

Masterbuild

logo_masterbuild_130_width.jpg.jpg

Fondată în 2005, MASTERBUILD este una dintre cele mai experimentate companii de antrepriză generală și construcții specializate din România.

MASTERBUILD construiește în România, precum și în spațiul european și pe alte continente proiecte de parcuri industriale, facilități de producție, hale logistice, birouri, magazine de retail, ansambluri rezidențiale, proiecte cu funcțiuni mixte, cât și proiecte speciale, cu grad înalt de specializare (ex. camere controlate termic, compartimente rezistente la foc, camere curate / așa numitele “clean rooms”, pereți rezistenți la explozie, acoperișuri verzi, clădiri “verzi” certificate ințernationale, s.a.).

Între clientii MASTERBUILD se numără Lidl, Kaufland, Webasto, Honeywell, CTP, McDonald`s, Ambasade ale Statelor Unite ale Americii, s.a.

Discount 100%

MASTERBUILD oferă GRATUIT companiilor membre AHK serviciile de Project Management, care reprezintă un procent semnificativ din fiecare proiect de construcții.

Serviciile de Project Management sunt componentă de optimizare a aspectelor esențiale în construcții: buget, timp de execuție, parametri tehnici de calitate, coordonare integrală a construcției.

Oferta se aplică la:

  • Construcție hale și facilități de producție
  • Construcție depozite
  • Construcție showroomuri / unități service/ etc.
  • Construcție magazine și spații adiacente
  • Construcție spații de birouri
  • Construcție proiecte rezidențiale
  • Construcție infrastructură

Perioada de valabilitate a ofertei : nelimitat până la revocare

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact:  Mirela Harmanescu, Tel.: +40.756.999.100 E-mail: mirela.harmanescu(at)masterbuild.ro, website: www.masterbuild.ro

Consultanță

INNOVATION TEAM FILIALA A KMCE4U

Cu o bogată experienţă în domeniul consultanţei în domeniul inovaţiei, Innovation Team are toate competenţele ştiinţifice, financiare şi fiscale pentru a identifica, valoriza şi justifica corect activităţile de cercetare şi dezvoltare. Aceste etape se realizează în conformitate cu liniile directoare menționate în Manualul Frascati şi Normele de aplicare. De aceea, furnizăm servicii de consultanță de înaltă calitate, astfel încât clienții noștri să beneficieze de facilități fiscale pentru cercetare şi dezvoltare.

Oferim servicii de consultanță pentru:

  • aplicarea facilităților fiscale de R&D pentru companii ( art. 20 Cod fiscal )
  • aplicarea facilităților fiscale de R&D pentru cercetători (art. 60 Cod fiscal)
Innovation Team_logo.png

Echipa Innovation Team este formată din experți din diferite domenii de activitate, iar prin know-howul și experiența în aplicarea facilităților fiscale de R&D, vă poate ajuta în:

  • Identificarea proiectelor eligibile;
  • Calculul cheltuielilor eligibile pentru proiectele desemnate;
  • Descrierea tehnica a proiectelor eligibile și certificarea acestora.

15% discount la toate serviciile de consultanță

Perioada de valabilitate a ofertei: 27.03.2025

Contact: Bucur Roxana, Tel.: 0790088021, E-Mail: roxana.bucur@innovation-team.ro, Website: https://innovation-team.ro/

 

Mobilier & consumabile de birou

Dacris Impex

dacris_30de-ani_slogan-jos.jpg

Dacris este unul dintre liderii pieței de produse și servicii destinate spațiilor de lucru. De la înființarea sa în 1994, Dacris s-a dedicat satisfacerii nevoilor a milioane de clienți. Cu peste 30 de ani de experiență, Dacris a vândut peste 2 miliarde de produse. Peste 4 milioane de oameni au folosit la un moment dat un produs Dacris. Suntem mandri ca produsele noastre sunt folosite in toate tara.

10 % - Toate produsele de pe www.dacris.net, cu excepția celor aflate deja în alte promoții.

Perioada de valabilitate a ofertei: 31/12/2024

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Florin Florea, Tel.: 0722272282, E-Mail: florin.florea@dacris.net, Website: https://www.dacris.net/

Vector International

vector.jpg

Vector este o companie cu tradiție în domeniul papetăriei, având un scop bine definit: acela de a oferi clienților mai mult decât produse, de a le oferi soluții care să le susțină afacerea și de a deveni un furnizor de încredere pe piața din România.

Fondată în 1997, compania Vector Internațional este specializată în importul, distribuţia şi comercializarea produselor atât pentru birou cât și pentru acasă: birotică, papetărie, curățenie, igienă, protocol, produse hi-tech. Citiți aici un Newsletter informativ. 

Discount 1.000 Ron pentru ecrane interactive HORION.

Perioada de valabilitate a ofertei: 30.04.2025

Ofertă nu este valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Neagu Ștefan, Tel.: 0729 777 799, E-Mail: stefan.neagu(at)vectordirect.ro , Website: www.vectordirect.ro

Energie & Mediu

Hach Lange Germania

hach_lange_logo.jpg.jpg

HACH LANGE Germania este unul din principalii producători și distribuitori de echipament profesional pentru analiza apei reziduale, apei potabile și pentru unele aplicații în domeniul apei industriale. HACH LANGE are facilități de producție în Europa și SUA și deține de asemenea sedii de vanzari și de relații cu clienții în toate țările Europei.

Discount: 15%

  • Discount de până la 15% la fotometre, reactivi de laborator, instrumentație de proces.

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitat (până la revocare).

Contact:Tel: +40 (21) 205 30 03 | E-Mail: info-ro@hach.com | www.ro.hach.com

Linde Gaz România

Linde_plc_logo_1_sRGB ONLINE.jpg

În România, Linde este unul dintre cei mai importanți producători industriali, cu o gamă largă de gaze industriale, alimentare, tehnice, speciale și medicinale, printre care oxigen, azot, argon hidrogen, dioxid de carbon, acetilenă, heliu, gaze de protecție la sudare, gaze de înaltă puritate, amestecuri de gaze și refrigerenți. Gazele oferite sunt disponibile în diverse forme de livrare, în funcție de volumele necesare clientului, de la gaze îmbuteliate, lichefiate, până la sisteme de producție on-site.

Discount de până la 10% la produsele comercializate

Perioada de valabilitate a ofertei: 28.03.2023- 31.12.2023

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Dan Pătruț, Tel.: 0740 115 058, E-Mail: dan.patrut(at)linde.com, Website: www.linde.ro

Quartz Matrix

Quartz Matrix.png

Quartz Matrix este o companie românească de tehnologie și inginerie prezentă de peste 30 de ani pe piața Business-to-Business din România și oferă soluții complexe de IT&C, eficiență energetică, securitate electronică, monitorizare și control industrial, protecție la foc și servicii de proiectare.

Divizia Senys este dedicată pentru soluții de eficiență energetică în domeniul industrial, retail și office. Serviciile Senys acoperă întreg ciclul de eficientizare energetică prin identificarea oportunităților durabile de reducere a costurilor energetice operaționale și recuperarea investiției din economiile generate prin implementarea soluțiilor adaptate nevoilor specifice.

Ofera reducere de 10% - 15% pentru:

1. Servicii de audit energetic industrial - realizat conform Legii nr. 121/2014 privind eficiența energetică cu modificările și completările ulterioare, fiind obligatoriu de realizat o dată la 4 ani pentru operatorii economici care consumă anual o cantitate de energie sub 1000 TEP.

2. QLEAP ENEF - Soluție de monitorizare consumuri utilități - permite colectarea, centralizarea și vizualizarea datelor preluate din producție, oferind totodată și KPI specifici de calitate a proceselor și calcul al amprentei de carbon.

3. QLEAP KMR - Soluție de management al mentenanței - flexibilă, ușor de implementat și utilizat, ce se adresează companiilor ce doresc să digitalizeze procesul de mentenanță al echipamentelor și mijloacelor fixe, permițând accesul de la distanță cu ajutorul telefonului mobil sau al tabletei inclusiv pentru tehnicienii din teren.

4. Centru de date containerizat NODEQUBE® - Centru de date prefabricat all-in-one NODEQUBE® oferă infrastructura completă de găzduire, securizare și electroalimentare a echipamentelor IT&C ce deservesc stocarea datelor și a aplicațiilor din companii sau instituții.

Perioada de valabilitate a ofertei: 30.09.2024

Contact: Georgiana Vagner, Tel.: 0757901190, E-Mail: georgiana.vagner(at)quartzmatrix.ro, Website: https://www.quartzmatrix.ro/

Wessling România

WESSLING_110_110_01.jpg.jpg

Compania WESSLING România SRL este membră a unei cunoscute reţele de laboratoare din Europa - WESSLING - cu sediul central în Altenberge, Germania. WESSLING este prezentă la nivel internațional, lucrând atât cu clienți internaționali cât și locali. În România, ca de altfel și în alte țări din Europa, suntem lideri de piață pentru serviciile de analize pentru protecția mediului sau pentru alimente și furaje.

Discount: 5%

Membrii AHK România benefiază de un discount de 5% la următoarele servicii:

  • servicii de analize chimice pentru indicatori de protecția mediului din probe de ape, sol, deșeuri, emisii și imisii în aer;
  • măsuratori noxe la locul de muncă sau în aerul ambiental,
  • servicii de analize chimice și microbiologice din probe de alimente și hrană pentru animale (furaje).

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitat (până la revocare).

Contact: Mihaly Bako - National Sales Manager | M: +40 752 062 396 | E: mihaly.bako(at)wessling.ro | www.wessling.ro

Evenimente, co-working & experiențe

Backstage

backstage_-_logo_notag_color_2.jpg

Suntem o companie full service de producție evenimente. De peste 25 ani suntem prezenți in Romania dar si in afara tarii si am gestionat evenimente din industria corporate, culturala, sportive, guvernamentale. Printre proiectele mari gestionate in ultima vreme se numără: Summitul NATO de la București, Conferința pluripotentiarilor ITU, dar si multe evenimente corporate de lansare produse, conferințe, spectacole pentru diferite branduri.

Serviciile pe care le oferim noi sunt „all in one” pe zona de BTL– de la concept si pana la implementare (concept tema eveniment, identitate vizuala si grafica, grafica video, animații, design 3D, producții materiale, butaforii, idei activări,etc), putând gestiona proiecte de la foarte mici la foarte mari. La fel de bine, putem colabora cu agențiile dumneavoastră pentru a pune la dispoziție întreaga producție tehnica de eveniment.

În ceea ce privește logistica, este a noastră - proprie (scenotehnica, sunet, lumini, video), dispunem de resurse umane full time specializate pentru a dezvolta si implementa orice tip de eveniment, aspect care va poate ajuta in a dezvolta evenimentele dumneavoastră cât mai relevant.

Imediat după pandemie, ne-am pus bazele celui mai tehnologizat studio de video producție din tare unde cu ajutorul tehnologiilor noastre (Brainstorm multimedia 3D, Unreal enginee, Mo-sys camera tracking) putem realiza orice conținut virtual pentru: studiouri TV, reclame comerciale, spoturi, videoclipuri, evenimente hibrid, emisiuni sau transmisiuni live.

Oferă 1 oră de consultanta tehnica si creativa, 1 ora evaluare spațiu eveniment si propunere design tehnic eveniment

Perioada de valabilitate a ofertei: 14.03.2025

Contact: Lavinia Popescu, Tel.: 0742.231.040, E-Mail: lavinia.popescu(at)backstage.ro, Website: https://www.backstage.ro/

Impact Hub Bucharest

impact-hub-bucharest-logo.jpg

Impact Hub Bucharest pune la dispoziția membrilor săi abonamente flexibile în zona de open space, săli de întâlniri cu o capacitate de până la 10 persoane, o sala de conferințe de până la 80 de persoane, dar și acces la programe de incubare și accelerare antreprenorială.

Situat în inima Bucureștiului, în zona Universitate, cu o suprafață de 2800 mp, Impact Hub Bucharest beneficiază de acces excelent la transportul local, precum și la zonele urbane din centrul orașului.

Discount 20% la închirierea sălilor de întâlniri cu capacitate de până la 10 persoane, a sălii de conferințe cu o capacitate de până la 80 de persoane și 10% la abonamentele flexibile în zona de coworking.

Perioada de valabilitate a ofertei: 01.03.2024 - 31.12.2024

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Cătălina Sandu, Tel.: 0736 663 690, E-Mail: catalina.sandu(at)impacthub.ro, Website: https://www.impacthub.ro/

Life as a Gift

experimenteaza-1920x408px.jpg

Experimenteaza.ro este cel mai mare și mai inspirat furnizor de cadouri și experiențe din România. Pe site-ul nostru, www.experimenteaza.ro, găsești peste 1000 de experiențe inedite din aprox. 600 de parteneri, iar din 2017 oferim clienților noștri experiențe de durată, inspirate și memorabile. Experiențele sunt grupate în mai multe categorii care pot fi selectate în funcție de buget și zonă geografică: Adrenalină, Sport & Hobby, Driving, Zbor, Nautic, Dezvoltare personală, Travel, Food&Drinks, Celebrități, Animale și păsări, Oferte speciale.

Experimenteaza.ro oferă soluții de cadouri inspirate ca bonusuri pentru angajați și parteneri, o metodă foarte avantajoasă de recompense și recunoaștere folosită în companii. Pe piața muncii, tendința pachetului de beneficii salariale este ca angajatorii să ofere experiențe ca bonusuri, creează amintiri și emoții și durează toată viața.

Afacerea noastră încurajează și sprijină angajatorii să ofere beneficii flexibile, care le vor permite angajaților să aleagă experiența dorită din mai multe categorii (chiar adrenalină, gourmet, călătorii, romantism, relaxare etc.)

Experimenteaza.ro mai înseamnă și organizare de evenimente Corporate: gătit, atelier de cafea cu un barista la birou, ateliere florale sau ateliere de ciocolata, cina misterioasa, evenimente la munte precum o zi de supraviețuire în natura, rafting și caiac cu echipa ta, degustare de vinuri, treasure hunt, zbor cu avionul ultraușor și călărie, diverse ateliere la birou și programe back2office. Oferta este foarte diversificata, pachetele sunt pe măsura nevoilor clienților!

Discount 10% pentru:

  • Cazare la Conac
  • Zbor și echitație lângă București
  • Off-road si masa la stână

Perioada de valabilitate a ofertei: 01.05.2024

Contact: Silvia Munteanu, Tel.: 0746736336, E-Mail: silvia.munteanu(at)experimenteaza.ro, Website: www.experimenteaza.ro

Produse & servicii financiare

Atipic Transfer Pricing Solutions

Atipic_logo_110.png.jpg

Suntem o echipă de specialiști de prețuri de transfer și oferim soluții de prețuri de transfer optime, folosind procese interne eficiente și orientate spre crearea de valoare adăugată cuantificabilă pentru toți clienții noștri. În plus, prestăm și servicii de consultanță strategică și de management de proiect specializate pe prețuri de transfer atât companiilor cât și consultanților care doresc să inființeze / restructureze departamente interne de prețuri de transfer.

Discount: 15%

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitată (până la revocare).

Contact: Viorel Sbora | Tel: +40 72 80 85 223 | E-Mail: viorel.sbora(at)atipics.ro | www.atipics.ro

ProCredit Bank

ProCredit_Bank_România.svg.jpg

ProCredit Bank este singura bancă cu acționariat 100% german, prezentă în România de peste 20 ani, care este specializată în finanțarea IMM-urilor și în același timp oferă o gamă largă de produse și servicii bancare destinate persoanelor fizice. Banca vine în întâmpinarea clienților cu soluții digitale, moderne și accesibile. Pentru persoanele fizice suntem o bancă 100% online, iar clienții business se bucură de o mulțime de facilități digitale, precum deschidere de cont online, semnătură electronică, cash management și o aplicație modernă și securizată de Internet Banking.

Ofertă pentru persoane fizice

Contul cu servicii complete pentru persoane fizice este ideal pentru persoanele active, deschise la soluții digitale și care doresc să economisească avantajos. Contul curent se deschide exclusiv online, din platforma ProDigital.

Beneficii incluse în pachet:

Toate operațiunile bancare se efectuează simplu, rapid și sigur prin Internet Banking și Mobile Banking

Soluții de finanțare:

  • Overdraft/descoperit de cont – până la 2 salarii cu o dobândă fixă
  • Credit de investiții – până la 20.000 Euro (echivalent în LEI) fără garanții, cu finanțare în LEI
  • Credit imobiliar – până la 250.000 Euro cu finanțare în LEI și EUR

Soluții de economisire:

  • FlexSave – cont de economii
  • Depozite la termen

Detaliile referitoare la dobânzile oferite pentru produsele de economisire sunt accesibile aici.

Membrii AHK România beneficiază de dobânzi promoționale pentru depozitele la termen pe 6 luni în LEI si în EURO (+0.10pp față de oferta standard).

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitat, până la revocare

Contact: Adelina Dicu | Tel: +40 721 282 690 | E-mail: ROU.PrivateIndividualsDepartment(at)procredit-group.com | www.procreditbank.ro

Ofertă pentru companii membre AHK

Pachet de cont curent cu servicii complete destinate persoanelor juridice, fără comision de administrare timp de 6 luni* de la începerea relației de afaceri.

Pachetul conține următoarele produse și servicii bancare:

  • Cont curent în Lei
  • Cont curent în valută (Euro, USD sau GBP)
  • 3 carduri de debit –  cardurile se emit pe contul de Lei și/sau pe contul de Euro
  • Plați naționale < 50.000 Lei – nelimitate**
  • Plați internaționale (SEPA) – nelimitate, indiferent de sumă
  • Plați urgente – nelimitate
  • Comision plata BO/CEC – ZERO, indiferent de valoarea instrumentului de debit
  • Comision de încasare BO/CEC – ZERO, indiferent de valoarea instrumentului de debit
  • Info SMS – 0.5 Lei/SMS, serviciul se activează automat la deschiderea pachetului

Restul comisioanelor sunt conform listei de prețuri in vigoare, inclusiv comisioanele pentru plațile efectuate din conturile suplimentare (LEI, EURO, USD, GBP) în cazul în care un client dorește mai mult de un cont curent per valută.

*Începând cu a-7-a lună, se va percepe comision de administrare conform tipului de pachet definit în funcție de cifra de afaceri                                                                           

** Comisionul Transfond de 0.51 Lei(echivalent)/plată va fi achitat extra pachet, indiferent de contul de unde se efectuează plata

Beneficii suplimentare:

Contact: Valentina Neagoe - Tel: +40 726 345 020 | E-mail: parteneriate@procredit-group.com | website: www.procreditbank.ro

Sănătate

Enayati Medical City

Enayati - redone Flori sept 23.jpg

Abonamentele Enayati Medical City: cel mai simplu şi eficient traseu către sănătatea pacienţilor

Abonamentele Enayati Medical City, reprezintă un serviciu inovativ de îngrijire medicală, ce pune accent pe rezolvarea eficientă a problemelor de sănătate şi care se axează pe o relaţie apropiata şi personalizată între medic şi abonat, prin ghidarea şi găsirea celor mai bune soluţii în întreg sistemul medical. Fiecare abonat are acces la un Concierge Doctor, care găseşte cele mai bune soluţii medicale, îl îndrumă şi îi optimizează parcursul medical, fie că vorbim de servicii în sistemul medical privat sau de stat, în ţară sau în străinătate.

În calitate de membru AHK România beneficiezi de până la 15% reducere la următoarele servicii medicale:

  • 10% reducere la prețul de listă pentru programul Visiting Professors
  • 15% reducere la prețul de listă pentru acces la a doua opinie medicală (Second Opinion)

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitat (până la revocare).

Oferta este valabilă și pentru angajații companiilor membre AHK, cu menționarea codului de reducere #MembruAHK în momentul programării. Oferta nu se cumulează cu alte reduceri sau campanii promoționale.

Contact: Tel.: 0219362, E-Mail: office(at)enayati.ro, Website: www.enayatimedicalcity.ro

HoReCa

Ana Hotels Europa Eforie Nord

Evadează la mare și bucură-te de o destinație deopotrivă relaxantă, dar și revigorantă. Aflat la malul Mării Negre în stațiunea Eforie Nord, premiatul Ana Hotels Europa întâmpină oaspeții cu grădini luxuriante, camere spațioase și un centru spa de renume internațional. Toate camerele și apartamentele noastre inspirat mobilate includ balcoane cu vedere la mare precum și acces gratuit la Wi-Fi, televizoare cu ecran plat, minibar și așternuturi catifelate.

Discount 10%-15%

Se aplică următoarelor servicii (din tarifele publice)

  • 15% cazare Ana Hotels Europa Eforie Nord
  • 10% restaurant Blue Dolphin
  • 10% Ana Health SPA

Perioada de valabilitate a ofertei: 31.12.2024

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Iuliana Simionica, Tel.: +40726388852, E-Mail: iuliana.simionica(at)crowneplaza.ro , Website: https://www.anahotels.ro/europa/ro/

Ana Hotels Sport și Bradu Poiana Brașov

Ana Hotels Sport Poiana Brașov. Aflat în inima munţilor, la baza pârtiilor de schi din moderna staţiune Poiana Braşov, Ana Hotels Sport este o relaxantă destinaţie de vacanţă în orice anotimp și o locație privilegiată pentru evenimente.  Cu o frumoasă panoramă asupra staţiunii, camerele cu balcon împletesc atmosfera caldă a stilului bavarez cu noul design ultramodern, iar la restaurantul Altitude te vei delecta cu cele mai alese preparate culinare. Oferind o paletă largă de activități antrenante atât vara, cât și iarna, precum și acces la piscină, saună, jacuzzi și terapii de wellness pe tot parcursul anului la modernul centru Ana Spa, Hotel Sport Poiana Braşov îți garantează o experiență de neuitat în orice moment al anului.

Ana Hotels Bradul Poiana Brașov Înconjurat de brazi și aflat la baza Masivului Postăvaru, la câțiva pași de pârtiile de ski și de telecabină, Ana Hotels Bradul Poiana Braşov și-a consolidat poziția în rândul celor mai primitoare hoteluri din Poiana Brașov. Cu o atmosferă chic, dar în același timp caldă și îmbietoare, hotelul este locația potrivită pentru o liniștită și relaxantă escapadă la munte.
Complet renovat în stilul unei splendide cabane montane, Ana Hotels Bradul completează maiestuosul cadru montan cu elemente de design fine care includ stejar masiv și marmură de Carrara, perfect echilibrate de texturi mătăsoase și țesături somptuoase.

Discount 10%-15%

Se aplică următoarelor servicii (din tarifele publice)

  • 15% cazare Ana Hotels Sport și Ana Hotels Bradu Brașov
  • 10% restaurant Altitude
  • 10% Ana SPA

Perioada de valabilitate a ofertei: 31.12.2024

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Ionela Alexii, Tel.: 0268 407 330, E-Mail: ionela.alexii(at)anahotels.ro , Webseite: https://www.anahotels.ro

Crowne Plaza Bucharest

Crowne Plaza.png

Hotelul Crowne Plaza Bucharest este situat în zona de nord a capitalei, fiind opțiunea perfectă atât pentru oaspeții veniți în interes de serviciu, cât și pentru cei care vin să viziteze Bucureștiul. Se află la doar 15 minute de aeroportul international Henri Coandă și 10 minute de centrul orașului.

Crowne Plaza Bucharest are 165 de camere spațioase dispuse pe 3 etaje. Acestea au fost renovate în totalitate în 2016 și beneficiază de balcon privat.

Facilități disponibile:

  • Restaurante și cafenele: Pine Restaurant & Terrace, Crown Cafe Terrace, Pine Garden Cafe
  • Centrul de wellness Ana SPA
  • 15 săli de conferință - de la sedințe de 4 persoane, până la evenimente de 600 de persoane.

Discount 15%

Se aplică următoarelor servicii (din tarifele publice)

  • cazare Crowne Plaza Bucharest
  • Ana Laundry
  • Ana SPA

Perioada de valabilitate a ofertei: până la 31.12.2024

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Iuliana Simionica | iuliana.simionica(at)crowneplaza.ro | M: +40 721 329 260 | E-Mail: iuliana.simionica(at)crowneplaza.ro​​​​​​​, website: https://www.ihg.com/crowneplaza/hotels/us/en/bucharest/buhrm/hoteldetail

Green Village 4* Resort

green village.png

Green Village 4* Resort, întins pe o suprafaţă de 30.000 de metri pătraţi, este locul în care visul unei vacanţe unice, plină de experienţe autentice în inima naturii, se materializează. Este un resort care susţine un mod de turism conştient, sustenabil, făcut cu maturitate.

Pentru Green Village, grija faţă de natură, oameni şi mediu şi atenţia la detalii sunt şi vor fi mereu o prioritate.

Facilităţile sunt multe și răspândite în tot resortul. De la piscina exterioară, ciubăre şi jacuzzi, la grădina organică, oaspeţii găsesc în curtea resortului la fiecare pas, un mod de a-şi petrece vacanța: restaurant, brasserie, entertainment center (billiard, darts, ping-pong, volei şi fotbal pe nisip), cinematograf cu 3 săli acoperite şi cinematograf în aer liber (situat în campingul Green Dolphin), terasă, kids club şi magazin de suveniruri.

Discount 15% oferit la tariful standard de cazare afisat pe website pentru perioada solicitata. Reducerea se aplica exclusiv pe partea de cazare.

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitat până la revocare

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Cristina Iancu, Tel.: 0215553858, E-Mail:reservations(at)greenvillage.ro, Website: www.greenvillage.r

InterContinental Athénée Palace Bucharest

InterContinental-Athenee-Palace-Bucharest updated 2 rows vectorized-01.jpg

Cu o istorie de peste 100 de ani, Hotelul InterContinental Athénée Palace Bucharest are vedere la Piața George Enescu, Ateneul Român și Palatul Regal și oferă 283 de camere moderne, două restaurante, un bar și o terasă de vară retrasă, locul unde puteți evada din agitația străzilor aglomerate din centrul Bucureștiului. Găzduiți un eveniment în impozanta sală de bal Le Diplomate sau alegeți o cameră cu vedere și răsfățați-vă cu un masaj în centrul spa sau cu o sesiune de înot în piscina interioară.

Discount 15% la serviciile de restaurant si cazare.

Perioada de valabilitate a ofertei: 06.03.2023 - 31.12.2024

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Alexandra Negoiță, Tel.: 0731305759, E-Mail: alexandra.negoita(at)ihg.com, Website

JW Marriott Bucharest Grand Hotel

Marriott.png

JW Marriott Grand Hotel București își menține reputația de etalon al luxului modern în capitala plină de viață a României, renumit pentru serviciile sale excepționale, varietatea de restaurante și lounge-uri, un centru de conferinte si evenimente multiplu premiat. Cele 402 camere, inclusiv cele 23 de apartamente, au fost complet renovate in 2019, oferă un design și o funcționalitate intuitivă, fiind cele mai spatioase din oras.

Discount 15% oferit la tariful standard de cazare afisat pentru perioada solicitata. Reducerea se aplica exclusiv pe partea de cazare.

Perioada de valabilitate a ofertei: 10.01 - 30.12.2024

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Gabriela Petre, Tel.: 0732 331 857, E-Mail: gabriela.petre(at)marriott.com, Website: www.jwmarriottbucharest.com

Valea Verde Retreat

Valea Verde_logo_claim_sw.jpg

Inspiraţia noastră vine de la conceptul italian “albergo diffuso” sau “hotelul răsfirat”, ce a readus la viaţă multe mici orașe istorice, aducând un suflu nou în satele din ce în ce mai puţin populate: “Albergo diffuso” vorbește despre redescoperirea tradiţiilor într-o lume globalizată. Este ca și când primești cheia unei comunităţi.

Ne-am propus să facem același lucru în Cund, prin casele noastre renovate, care îmbină tradiţiile locale cu caracterul modern. Prin acest stil eclectic, sperăm să oferim oaspeţilor noștri o călătorie plină de arome locale care să îi inspire.

Discount 15% oferit la tariful standard de cazare afisat pe website pentru perioada solicitata. Reducerea se aplica exclusiv pe partea de cazare.

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitat până la revocare

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Cristina Iancu, Tel.: 0371 237 117, E-Mail: reservations(at)valeaverde.com, Website: www.valeaverde.com

Încălzire, ventilație, climatizare

Jetrun

jetrun_transparenta.png

Jetrun SRL activează din anul 2007 ca reprezentant tehnic și comercial al unor producători de renume din industria HVAC.

Oferim soluții complete în domeniu și ne-am imbogățit de la an la an gama de echipamente și soluții comercializate. Oferim atât solutii ‘clasice’, centrale de ventilatie, cazane si boilere, chillere și turnuri de răcire, cât și soluții avansate cum ar fi cogenerare și trigenerare, chillere centrifugale Turbocor, chillere cu absorbție, sisteme termosolare. În afară de produsele de uz industrial, Jetrun SRL oferă o gamă largă de produse premium pentru segmentul rezidențial, produse de Wolf Germania, precum: centrale cu gaz, pompe de căldură, centrale de ventilație cu recuperare de căldură, sisteme termosolare

Discount 6% oferit la produsele pentru încălzire, ventilație, pompele de căldură și sistemele termosolare pentru uz rezidențial Wolf Heiz- und Klimatechnik.

Perioada de valabilitate a ofertei: 01.04.2023 - 31.03.2025

Oferta este valabilă și pentru angajații companiilor membre AHK.

Contact: Adrian Moisa Tel.: 0722 427 467, E-Mail: adrian.moisa(at)jetrun.ro, Website: www.jetrun.ro

IT&C

Beia Consult International

beiaconsult_web.jpg.jpg

BEIA CONSULT INTERNATIONAL este unul din principalii furnizori de echipamente de telecomunicații din România, având o experiență de 23 ani în mai bine de 10.000 de proiecte pentru centrale telefonice, rețele de centrale telefonice, rețele de comunicații voce-date, soluții de comunicații avansate. Produsele noastre sunt adaptate perfect oricăror nevoi de comunicare ale firmelor, indiferent de mărimea acestora.

Discount: 5%

Membrii AHK beneficiază de un discount de 5% la servicii de consultanță, centrale telefonice, Call center-e, telefoane fixe, telefoane cordless, telefoane IP, căști telefonice , echipamente de înregistrare apeluri, interfețe GSM, fax server, soluții IT hardware și software, soluții de telemonitorizare de la Adcon Telemetry cu aplicații în agricultură, meteorologie, hidrologie, gestionarea energiilor regenerabile.

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitată (până la revocare).

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: George Suciu | Tel: +40 21 332 30 05 | E-Mail: office(at)beia.ro | www.beia.ro

Euro-Testing Software Solutions

EuroTesting_01.jpg.jpg

Euro-Testing Software Solutions activeaza pe piata de IT&C de peste 12 ani oferind servicii de software development, software testing, application delivery si software consulting. Portofoliul nostru include proiecte internationale in urmatoarele industrii: Telecom, Banking, IT&C, Oil&Gas. Suntem parteneri cu principalii furnizori de tehnologie software testing si dezvoltare software: Hewlett Packard Enterprise, Atlassian, Microsoft, Quest, Veracode. Ne mandrim cu o rata de succes a proiectelor de 100%.

Discount: 10%

Membrii AHK beneficiază de un discount de 10% la servicii de testare software, testare de performanta, testare automata, testare de securitate, consultanta implementare si personalizare sisteme Hewlett Packard Enterprise Software, Atlassian, McAffee, Microsoft, Quest, Veracode, Checkmarx, dezvoltare sisteme bespoke (Java, .NET, php, python).

Contact: Claudiu Milea | Tel.: +40 732 409 311 | E-Mail: claudiu.milea(at)euro-testing.com | www.euro-testing.com

ixodron

ixodron logo text mare.png

ixodron este o companie IT&C dedicată soluționării provocărilor complexe de afaceri și operaționale prin consultanță și proiectare de soluții; analiză, standardizare și automatizare de procese; modernizare IT și managed services.

ixodron sprijină clienții și comunitățile să se integreze în economia digitală și să culeagă beneficiile asociate. Este o călătorie pe care o parcurgem împreună, devenind adevărați parteneri în acest proces.  

Discount 7% - 12%

Se aplică următoarelor produse servicii:

  • Analiză de business / consultanță, audit și arhitecturi de soluții
  • Elaborare plan de investiții IT folosind o metodologie matricială conținând indicatori precum priorități de business și operaționale, risc, impact etc.
  • Optimizarea costurilor IT utilizând un framework analitic dedicat
  • Soluții de finanțare / plată de tip OPEX între 1 și 5 ani (lunar sau trimestrial)
  • Project management / furnizare echipamente & implementare proiecte infrastructură IT
  • Managed services / servicii de suport tehnic și administrare IT
  • Training / training personalizat și certificat Nutanix, Microsoft, Cisco, F5, NetApp, Azure, AWS, COMPTIA, cybersecurity  

Perioada de valabilitate a ofertei: 30.10.2022 - 29.10.2025

Contact: George Badita, tel.: +40726710063, e-mail: george(at)ixodron.ro, webseite: www.ixodron.ro

Medialine Romania

MEDIALINE_01.jpg.jpg

Bine ați venit la Medialine România – furnizorul dumneavoastră de soluții de business IT&C. Ca furnizor de soluții și servicii integrate IT&C oferim întreprinderilor mici și mijlocii soluții personalizate. De peste 15 ani, clienții nostri se pot baza pe experiența și know-how-ul nostru în domeniul infrastructurii IT & C, Servicii Managed & Cloud și Business Solutions. Astăzi furnizăm servicii de IT Premium mai multor sute de companii mijlocii și mari pe plan național și internațional. Valorificând experiența dobândită în cadrul grupului german Medialine AG, oferim clienților nostri o rețea proprie de vânzări și resurse tehnice care ne permite optimizarea suportului acordat clienților.

Analiză gratuită

Oferta noastră: Realizarea gratuită a analizei în vederea întocmirii caietului de sarcini și a ofertei comerciale pentru proiecte de implementare și/sau dezvoltare business software.

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitat (până la revocare)

Contact: Elena Radu | Tel:+40786877144  / +49 6751 85378 634 | E-Mail: Elena.Radu(at)medialine.ag | www.medialine.ro

Industria alimentară

Fuchs Condimente

Fuchs.png

Fuchs Condimente oferă o gamă variată de condimente, mixuri de condimente, sosuri și produse fine food, atent selecționate pentru mâncăruri delicioase.

Discount 15% la condimente, mixuri de condimente și produese fine food (cu excepția produselor din categoriile industrie și vrac pe platforma.ro). Reducerea se obține aplicând în coș codul "AHK15". Nu se aplică împreună cu alte reduceri sau promoții.

Perioada de valabilitate a ofertei: 28.03 - 31.12.2023. Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Stan Florea, Tel.: 0731 130 156, E-Mail: florin.stan(at)fuchs.ro, Website: https://www.punegust.ro/ | https://www.platforma.ro/

Logistică, transport de mărfuri & de persoane

DHL

Dhl.png

DHL este liderul global în industria logisticii. Diviziile DHL oferă un portofoliu de servicii logistice de neegalat, de la livrarea de colete național și internațional, expedieri e-commerce și soluții de fulfillment, transport internațional expres, rutier, aerian și maritim, până la managementul lanțului industrial de aprovizionare. Cu aproximativ 395.000 de angajați în peste 220 de țări și teritorii din întreaga lume, DHL conectează oamenii și afacerile în mod sigur și fiabil, asigurând fluxuri comerciale sustenabile la nivel mondial. Cu soluții specializate pentru piețele și industriile în creștere, inclusiv tehnologie, biotehnologie și sănătate, inginerie, producție și energie, mobilitate auto și retail, DHL este poziționată drept „Compania de logistică în lume”.

DHL face parte din DHL Group. Bazându-se pe principii de afaceri sustenabile și angajament față de societate și mediu, Grupul aduce o contribuție pozitivă la nivel mondial. Grupul Deutsche Post DHL își propune să atingă ținta de zero emisii până în 2050.

DHL are o experienţă de peste 30 de ani pe piaţa din România, peste 600 de angajaţi, operează cu 3 aeronave în București, Cluj și Timișoara, deţine o flotă de peste 200 de maşini şi oferă o acoperire de 100% la nivel naţional, prin cele 48 de locaţii aflate în cele mai importante oraşe de pe întreg teritoriul ţării.

Discount: 50%  Time Definite International - Export și Import aerian

*Serviciul "Time Definite International" se adresează persoanelor juridice și nu poate fi combinat cu alte promoții sau reduceri în curs de desfășurare pentru clienții existenți.

Perioada de valabilitate a ofertei: 31.12.2024

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact Luana Dumitrescu, Tel.: +40 (0)21 222 1777, E-Mail: ro_marketing(at)dhl.com, Website: www.mydhl.ro 

Globexpert

globexpert_logo.png

Globexpert este o companie specializată în furnizarea de soluții strategice și operaționale de management de flotă clienților din România și din țările din zona Europei de Sud-Est.

Oferim servicii de consultanță pentru reducerea costurilor flotei oferind totodată control și transparență. Ne preocupăm și de eficiența și siguranța utilizatorilor și a autovehiculelor. Suntem atenți la toate aspectele ce țin de managementul performant al flotei și căutăm mereu soluții pentru eficientizarea tuturor proceselor flotei dumneavoastră.

Apelând la soluțiile noastre, veți primi atât suport la nivel operațional cât și strategic, astfel încât să vă atingeți toate obiectivele propuse în zona de administrare a flotei.

Echipa noastră este formată din experți din diferite domenii de activitate, acoperind astfel toate ariile de interes pentru administrarea eficientă a flotei precum: logistică, administrare de flotă, asigurări, leasing, mentenanță, conducere defensivă, soluții GPS.

Discount 100% (gratuit) oferit la analiza de profil flotă Auto

Discount 10% - 15% oferit la consultanță / audit flotă auto, administrare completă flotă auto, GPS Tracking, cursuri de conducere preventivă, soluții de software-management flotă auto (SaaS)

Perioada de valabilitate a ofertei: 28.03.2023- 31.12.2024

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Marius Chetreanu, Tel.: +40 745 043 408, E-Mail: marius.chetreanu(at)globexpert.ro, Website: www.globexpert.eu

SamedayLogistics Group

Sameday.png

Samedaylogistics Group, cu biroul în România, în zona de Cargo a Aeroportului Otopeni, oferă servicii de transport și logistică pe cale aeriană, de aici reușind să acoperim tot ce ține de transporturi dinspre România, Bulgaria, Serbia, Ungaria, Republica Moldova, Republica Cehă către orice destinație din lume și invers.

Compania mamă este Samedaylogistics GmBH, unul din veteranii reprezentativi ai industriei de logistică / transporturi pe cale aeriană de tip time-critical, companie înființată în 1972, care din 1996 a început să ofere servicii de transporturi urgente On Board Courier (cu pasager la bord), fiind de altfel primii din lume care au introdus acest tip de serviciu pe piață.

Având sediul central în Frankfurt, Germania, birouri în România, USA, Republica Cehă, Italia, Suedia, Austria, vă putem sta la dispoziție pentru servicii de tip:

- On Board Courier / Pasager la bord / Hand-carry

- Air-Charter / Avion dedicat pentru marfa dumneavoastră

- Express Airfreight

- Efectuare formalități vamale necesare pe orice aeroport din lume

- Servicii de împachetare adițională

Discount 25% oferit la servicii On Board Courier (Pasager la bord / Hand-carry).

Perioada de valabilitate a ofertei: 03.08.2023 - 01.03.2025

Contact: Dorina Romila, Tel.: +40 748 773 064, E-Mail: dorina.romila(at)samedaylogistics.ro, Website: https://www.samedaylogistics.ro

BlackCab

BlackCab Logo.png

Bucurați-vă de calitatea șoferilor privați, tradiționali, experimentați și pe deplin verificați, cu confortul de a rezerva o cursă în câteva minute.

Călătorii interurbane care duc personalul la o întâlnire. Transferuri de la aeroport pentru executivii dumneavoastră. O flotă care să ducă delegații la și de la evenimentul dumneavoastră. Obțineți o soluție de transport rapidă și simplă pentru curse oriunde aveți nevoie.

Creați o rezervare pe loc sau programați o cursă cu până la șase luni în avans, adăugați mai mulți utilizatori, bucurați-vă de opțiunile noastre flexibile de facturare și primiți ajutor din partea serviciului nostru excelent de asistență pentru clienți, disponibil 24/7.

Perioada de valabilitate a ofertei: 13.12.2022 - 13.12.2024

Contact: Lidia Dabija, Tel.: 0720880997, E-mail: sales(at)blackcab.ro, Website: https://www.blackcab.ro/

Enterprise Rent-a-Car

enterprise-logo-1-8052.jpg

Înființată în anul 2001, ca o completare a serviciilor oferite de către Grupul Eurolines, compania noastră s-a dezvoltat continuu, printr-o creștere constantă a parcului auto și a numărului de clienți. Astăzi, Enterprise Rent-a-Car se situează în top 3 firme de închirieri de mașini, adresându-se tuturor sectoarelor de piață din România și străinătate. În portofoliul nostru sunt disponibile atât autovehicule din clasa economy, cât și din clasa lux, iar unul dintre factorii diferențiatori față de alte firme de închirieri mașini este flexibilitatea.

Discount 15% la închirieri auto în România. Discountul se aplică tarifelor standard - zile și km închiriere (fără opţionale: GPS, scaun copil, asigurări etc.).

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitat până la revocare. Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Sergiu Onisii, Tel.: 0728 998 883, E-Mail: corporate(at)enterprise.ro, Website: www.enterprise.ro

Sixt Rent a Car

Sixt Always Yes_orange background.jpg

Sixt Rent a Car este una dintre primele și cele mai importante companii internaționale de închirieri auto din lume - cu peste 100 de ani de activitate în domeniul afacerilor - am câștigat o reputație de încredere ca furnizor mondial de închirieri auto. Astăzi suntem prezenți în peste 105 de țări cu sucursale în peste 4.000 de locații. Veți putea găsi serviciile noastre de închiriere auto Sixt la nivel internațional, în aproape toate orașele importante și destinații turistice din întreaga lume.

Discount: 10%

Pentru membrii AHK oferim până la 10% discount la închirieri auto la nivel internațional, inclusiv în România. Discountul se aplică tarifelor de internet- zile și km închiriere (fără extras: GPS, scaun copil sau protecții).

Accesați www.sixt.ro/ahk și beneficiați de discountul oferit membrilor.

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitată (până la revocare).

Contact: Alexandra Sârbu | Tel.: +40 728 996 265 | E-mail |  www.sixt.ro

Utilaje & echipamente

Kaeser Kompressoren

kaeser_romania_10_cm_rgb.jpg

KAESER este unul dintre cei mai importanți producători și furnizori de sisteme de aer comprimat din lume.

Cu motto-ul: „Mai mult aer comprimat pentru mai puțină energie”, KAESER oferă soluții inteligente care nu numai că vă fac alimentarea cu aer comprimat sigură și fiabilă, ci și excepțional de eficientă din punct de vedere energetic. KAESER sprijină medii dinamice de producție cu servicii digitale orientate spre cerere - în conformitate cu „Industrie 4.0”.

Cu peste 100 de ani de experiență, afacerea de familie este specializată în soluții de aer comprimat personalizate „Made in Germany” care oferă eficiență, fiabilitate și durabilitate impresionante.

Discount 15% pentru:

  • Compresoare cu șurub
  • Compresoare cu piston
  • Suflante
  • Controler
  • Tratarea aerului comprimat și a condensului
  • Stocarea aerului comprimat și menținerea presiunii
  • Model de exploatare SIGMA AIR UTILITY
  • Motocompresoare mobile pentru construcții pentru UE

Perioada de valabilitate a ofertei: perioadă nelimitată, până la revocare

Contact: Cristian Constantin, Tel.: 0745103881, E-Mail: cristian.constantin(at)kaeser.com, Website: www.kaeser.com

Kärcher

Kaercher_Logo_2015_4C.jpg

Kärcher este lider mondial în domeniul tehnologiei de curățare, furnizȃnd o gamă extinsă de echipamente pentru orice aplicaţie de curățenie, atât din domeniul casnic, cât și din cel profesional. Gama profesională cuprinde aparate de curățat cu înaltă presiune, mașini de frecat-aspirat, mașini de măturat, mașini municipale, adaptate fiecărei nevoi de curățare.

Oferim clienților noștri produse, soluții și echipamente pentru a obține o curățenie și o igienizare care să respecte toate standardele impuse, indiferent de domeniul de activitate – industrie, agricultură, construcții, retail, HoReCa, automotive, clădiri de birouri. Principalele servicii oferite clienților: testare, full service, reparații multibrand, închiriere pe termen lung, consultanță și training specializat.

Până la 20% reducere pentru echipamentele profesionale, în urma unei oferte personalizate.

10% reducere pe www.kaercher.ro la toate produsele Home & Garden, cu excepția celor aflate deja în alte promoții, folosind codul “AHKR10”.

Perioada de valabilitate a ofertei: Perioadă nelimitată, până la revocare

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Misu Gruia, Tel.: 0755105583, E-Mail: misu.gruia@karcher.com, Website: https://www.kaercher.com/ro/

Testo Romania

Testo_35.jpg.jpg

Testo Romania este cea mai nouă subsidiară a grupului german Testo AG, cu sediul central în Lenzkirch Munții Pădurea Neagră. Testo AG este un lider mondial în domeniul tehnologiei de măsurare portabile și staționare. Ne-am înființat în anul 1957 când am produs un mic instrument pentru măsurarea temperaturii, iar astăzi suntem o companie globală și un expert în soluții de măsurare în domenii precum HVAC, calitatea produselor alimentare și farmaceutice, construcții și controlul emisiilor.

DIscount: 5 - 10%

Membrii AHK România beneficiază de un discount de 5-10% la toate instrumentele de măsurare.

Perioada de valabilitate a ofertei: nelimitată (până la revocare).

Contact: Horațiu Bașa | Tel: +40 730 973 794 | E-Mail: horatiu.basa(at)testo.ro | www.testo.ro

Prelucrarea metalelor

Antemie

Antemie.jpg

Debutul de succes al companiei din anii 1990, în industria textilă, a dus astăzi la extinderea accelerată a domeniului de activitate. Cu o experiență de peste 30 ani, afacerea de familie - ANTEMIE SRL este astăzi un jucător competitiv în domeniul prelucrărilor mecanice.

Orientată spre viitor, compania ANTEMIE SRL pune accent pe calitate și profesionalism, obținând certificările necesare de funcționare și implementând Sistemul de Management al Calității, conform ISO 9001/2001.

Investițiile din ultimii 5 ani au avut ca scop formarea departamentului de automatizări. De asemenea am dezvoltat și modernizat secția de CNC-uri, utilaje care însumează o valoare de 1.100.00 €.

Astăzi, fabrica ocupă o suprafață de 2290mp pe care se regăsesc cele 5 hale de producție de la Brașov, unde își desfășoară activitatea cei peste 50 de angajați calificați.

10 % - prelucrări mecanice atât pentru piese unicat, cât și pentru produse de serie,

- proiectare și execuție automatizări de la concept la montaj și întreținere

- confecții metalice în oțel, inox și aluminiu

- servicii de croit/cusut textile industriale.

- harnașamente și boxe pentru cai

Perioada de valabilitate a ofertei: 20.02.2025

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Antemie Simona, Tel.: 0740973586, E-Mail: simona(at)antemie.com, Website: www.antemie.com

Resurse umane & training-uri

Trenkwalder Group

Trenkwalder Group.jpeg

Aici, la Trenkwalder, suntem mai mult decât un simplu furnizor de servicii de recrutare și de personal. Suntem un grup de indivizi pasionați care cred în crearea de conexiuni semnificative care dau putere întreprinderilor și îmbogățesc carierele.

Ne mândrim cu faptul că suntem un partener de încredere pentru întreprinderi de toate formele și dimensiunile din diverse industrii. Clienții și candidații noștri își pun încrederea în noi pentru că știu că ne pasă de succesul lor la fel de mult ca și lor.

Misiunea noastră merge dincolo de ocuparea posturilor. Suntem aici pentru a înțelege obiectivele unice ale afacerii dumneavoastră și pentru a vă ajuta să le atingeți cu soluții de resurse umane personalizate. Fie că este vorba de găsirea persoanei potrivite pentru roluri temporare, de oferirea de soluții de recrutare de personal, de gestionarea salarizării, de susținerea echipei de resurse umane sau chiar de navigarea prin complexitatea externalizării proceselor de afaceri și a e-learning-ului, noi vă acoperim.

Dar Trenkwalder este mai mult decât o listă de servicii. Suntem o comunitate construită pe încredere, diversitate și un simț comun al responsabilității. Ne prețuim rolul nostru în povestea dumneavoastră și suntem nerăbdători să o împărtășim pe a noastră cu dumneavoastră - valorile noastre, echipa noastră dedicată și călătoria care ne-a transformat în ceea ce suntem astăzi.

Haideți să pornim împreună în această călătorie. Descoperiți cum angajamentul nostru față de conexiunile umane vă poate transforma afacerea și vă poate aduce viziunea la viață.

Discount 10% pentru:

  • Recrutare: blue collar, white collar
  • Executive search: roluri management
  • Servicii Staffing
  • Servicii Payroll

Perioada de valabilitate a ofertei: 31.12.2024

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Alina Trascu, Tel.: 0755535813, E-Mail: a.trascu(at)trenkwalder.com, Website: https://group.trenkwalder.com

EUCOM

Eucom-logo colorat full.png

Eucom este furnizorul cel mai apreciat de programe de upskilling și testare în peste 30 de limbi străine pentru sectorul corporate din România celebrează 22 de ani de activitate EUCOM creează experiențe de impact pentru a sprijini membrii echipei tale să își atingă  potențialul, să devină mai eficienți și mai productivi în activitatea pe care o desfășoară zi de zi,  astfel încât compania ta să își îndeplinească mai bine misiunea. Când oamenii cresc, sunt mai fericiți, mai performanți și mai buni jucători în echipă.

Echipa EUCOM, cu peste 200 de experți în limbi străine, include traineri cu experiență în mediul de afaceri, oferind cursuri relevante și utile. Suportul este asigurat de profesioniști în Knowledge Management, responsabili cu formarea și monitorizarea trainerilor.

22% - Agile Learning, Live Sessions și Virtual Language Assessment

Perioada de valabilitate a ofertei: 31.10.2024

Contact: Tel.: 0758089137, E-Mail: office@eucom.ro, Mentionati codul de reducere EUCOMLOVESAHK

Industria chimică & farmaceutică

Mesacco 3d

mesacco-logo.png

Dedicați protecției și excelenței

SC MESACCO 3D SRL este o companie specializată în executarea serviciilor DDD, fitosanitare, ignifugare, cu o experiență de peste 8 ani in domeniu, autorizata de către Direcția Sanitar Veterinara, Direcția de Sănătate Publica, Primăria Municipiului București, Inspectoratul Teritorial de Munca, Serviciul Arme Explozive si Substanțe Toxice si Agenția Naționala pentru Protecția Mediului, Certificate ISO 9001:2008 si 14001:2005, 45001:2018.

Experiența similara este certificată de către clienții noștri: Sistemul Medical Medlife, Grupul Barleta –Bofipack, Centrele de recoltare Sfanta Maria, Sitraco Center, Scolile Lumina –ISB, ICHB, Sala Polivalenta, DGASPC, Spitalul Judetean Ilfov, Clubul Sportiv Rapid Bucuresti etc.

Suntem încrezători în serviciile noastre și garantăm calitatea lucrărilor oferite, care îndeplinesc criteriile privind funcționalitatea, eficienta, fiabilitatea in conformitate cu specificațiile producătorului.

MESACCO 3D se concentrează exclusiv pe clienții care necesită servicii de DEZINFECȚIE, DEZINSECȚIE, DERATIZARE, FITOSANITARE, IGNIFUGARE de calitate și ne-am construit baza de clienți și reputația pe această premisă. Sistemele de operare, produsele de calitate folosite precum și serviciul prompt oferit, creează un mediu de lucru sigur și sănătos pentru partenerii noștri.

Discount 5% pentru: Servicii de dezinsecție, dezinfecție, deratizare, ignifugare, fitosanitare

Perioada de valabilitate a ofertei: 01.03.2025

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Camelia Metler, Tel.: 0742261541 E-Mail: camelia.metler(at)gmail.com, Website: https://mesacco3d.ro/despre-noi/

Consultanță juridică & fiscală

Calomfirescu, Ciocan și Asociații

Calomfirescu, Ciocan și Asociații.png

Ne angajăm să vă susținem deciziile strategice de business prin livrarea de informații unice și exclusive, analize aprofundate și recomandări personalizate.

Gama noastră de servicii cuprinde soluții de tip competitive intelligence, investigații fraude, ESG forensic, managementul riscurilor, control intern, consultanță și servicii KYC/CDD. Aceste servicii sunt concepute pentru a vă îmbunătăți abordarea strategică, permițându-vă să luați decizii bine informate într-un peisaj de afaceri dinamic și competitiv.

10 % - Reducerea se aplica la toate serviciile noastre

Perioada de valabilitate a ofertei: 31.12.2025

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Ioana Mociornita, Tel.: 0722545232, E-Mail: ioana(at)cc-a.eu, Website: https://www.cc-a.eu/

MPR Partners

MPR Partneri Logo.jpg

Cu birouri în Londra și București, MPR Partners este o firmă de avocatură premiată și recomandată la nivel internațional, cu o abordare prietenoasă cu clienții, orientată spre afaceri și inovatoare. Recunoașterea firmei provine din feedback-ul excepțional al clienților și din publicații de renume din clasamentele juridice și de afaceri, atât la nivel internațional, cât și local, precum și din partea colegilor săi.
Cu acces rapid la o rețea extinsă de profesioniști în domeniul juridic și fiscal din întreaga Uniune Europeană (UE) și din întreaga lume, o echipă de conducere premiată, condiții comerciale competitive și feedback remarcabil din partea marilor corporații și a firmelor de avocatură internaționale, MPR Partners este o firmă de alegere pentru probleme de drept al afacerilor, fiscalitate și insolvență gestionate cu competență în întreaga UE și în afara acesteia. Aflați mai multe de pe site-urile noastre oficiale www.mprpartners.uk (biroul din Londra) și www.mprpartners.com (biroul din București).

Discount 20% pentru:

  • Servicii de consultanță juridică și fiscală de afaceri, aplicate la ratele standard ale firmei.

Perioada de valabilitate a ofertei: 20.02.2025

Ofertă valabilă și pentru angajații companiilor membre.

Contact: Gelu Maravela, Tel.: 0213101717, E-Mail: gelu.maravela(at)mprpartners.com, Website: www.mprpartners.com

Doriți să vă înscrieți cu o ofertă?

Sunteți membru AHK România și doriți să oferiți comunității noastre de business produsele și serviciile dvs. la prețuri atractive? Luați legătura cu noi! Vă puteți înregistra online.

Înscriere la programul Members2Members

Înscrieți-vă acum!

Înregistrare

Condiții comerciale generale ale programului M2M

Contact