Dată, loc
Dată: 14 - 17 octombrie 2025
Loc: Oradea, Satu Mare, Baia Mare
Descoperiți noi oportunități de afaceri la Evenimentul Regional AHK România !
Vă invităm să participați la Evenimentul Regional de la Oradea, Satu Mare și Baia Mare.
Aceste întâlniri de referință anuală reunesc lideri din diverse industrii, reprezentanți ai autorităților locale și specialiști, oferind o platformă excelentă pentru networking și dezvoltarea de parteneriate strategice.
Scopul principal al evenimentelor este de a promova schimbul de informații între membri și de a întări rețelele de afaceri. În mod special, dorim să oferim și membrilor noștri din toate regiunile țării oportunitatea de a stabili noi contacte și de a cunoaște mai bine mediul de afaceri din regiunile Bihor, Satu Mare și Maramureș.
Desfășurarea evenimentelor
- Bun venit și discursuri de deschidere din partea conducerii AHK România și din partea reprezentanților autorităților locale
- Noutăți din comunitatea AHK
- Oportunități ample de networking
Sălile de evenimente vor fi amenajate astfel încât să permită atât networking-ul, cât și organizarea unor standuri mici ale partenerilor, pentru a stimula schimbul direct de informații.
De ce să participați?
- Networking de calitate: Interacționați cu factori de decizie din companii locale și internaționale, extinzându-vă rețeaua profesională.
- Vizibilitate regională: Creșteți expunerea companiei în rândul comunității de afaceri locale româno-germane. Vă faceți cunoscută afacerea și intrați în legătură cu comunitatea de business din regiune.
- Informații actualizate: Aflați despre tendințele economice și oportunitățile de afaceri și investiții din regiunile Bihor, Satu Mare și Maramureș.
- Acces la comunitatea AHK: Descoperiți avantajele apartenenței la cea mai mare comunitate de afaceri româno-germană, cu peste 670 de membri.
Parteneriate și sponsorizări
Pentru companiile care doresc să își crească vizibilitatea în aceste regiuni oferim, de asemenea, posibilitatea de a deveni parteneri sau sponsori, de a susține prezentări sau discursuri. Astfel, companiile pot să se adreseze direct publicului țintă și să își facă cunoscută activitatea în regiune.