Logo Camera de Comerţ şi Industrie Româno-Germană

Cele mai valoroase 10 branduri germane din comerț și industrie

  • News

Cele mai puternice 50 de branduri germane au o valoare actuală de 506 mld. USD

Maschinen

Economia germană provoacă îngrijorare pentru mulți. Cu toate acestea, actualul „clasament BrandZ” al companiei de cercetare de piață Kantar oferă motive pentru un optimism prudent. Conform acestuia, cele mai puternice 50 de mărci germane au o valoare actuală de 506 mld. USD. Aceasta corespunde unei creșteri de 24% față de anul precedent. În total, 29 dintre cele 50 de mărci și-au crescut valoarea.

 

Pentru a treia oară consecutiv, clasamentul este condus de Telekom. Cu o valoare a mărcii de 105,7 mld. USD, Telekom este și prima marcă germană care a depășit pragul de 100 mld. USD. SAP ocupă locul 2, cu o valoare a mărcii de 92,3 mld. USD, urmată de Siemens, cu o valoare de piață de 36,4 mld. USD.

Următoarele mărci din clasament sunt: Aldi, Bosch, Adidas, Mercedes Benz, BMW, DHL, Lidl.

Și în clasamentul global, Germania este bine reprezentată: nu mai puțin de șase branduri germane se numără printre cele mai valoroase mărci din lume.

 

https://www.noz.de/deutschland-welt/wirtschaft/artikel/das-sind-die-10-wertvollsten-deutschen-marken-48829546

Pe categorii:

Căutați altceva?

În centrul nostru de informații, puteți găsi cele mai recente știri, descărcări, videoclipuri, podcasturi...

Mergeți la Info Hub