Logo Camera de Comerţ şi Industrie Româno-Germană

Media

Bine ați venit în secțiunea Media. Vă ținem la curent cu ultimele evenimente și noutăți! Utilizați funcția de filtrare pentru a afișa conținutul dorit după comunicate de presă, știri sau download (pentru publicații).
  • Geschenk Știri

    Starea de spirit se îmbunătățește înainte de Crăciun

    Climatul de afaceri din sectorul comerțului cu amănuntul a crescut ușor odată cu începerea sezonului de Crăciun. „Condițiile generale sunt dificile. Cu toate acestea, comercianții cu amănuntul sunt ceva mai încrezători cu privire la actualul sezon de Crăciun”, a spus expertul ifo Patrick Höppner.

  • Auto Știri

    Criza industriei de automobile și declinul industrial

    Economia germană este în criză și numeroase sectoare se confruntă cu dificultăți. Ce se va întâmpla în noul an? Ce amenință industriile importante și ce le dă speranță.

  • Einkäufe Știri

    Comercianții cu amănuntul – optimism precaut cu privire la vânzările de Crăciun

    După primul weekend din perioada Adventului ( 1 - 24 decembrie), comercianții cu amănuntul din Berlin și Brandenburg sunt rezervat optimiști cu privire la începerea sezonului comercial de Crăciun.

  • caini si pisici Știri

    Animalele de companie: tovarășii de casă preferați ai germanilor

    Câine, pisică sau hamster - animalele de companie îmbogățesc viața multor germani. Dintre acestea, unele sunt mai însă des întâlnite în casele oamenilor.

  • industrie Știri

    Decarbonizarea industriei - puține progrese în Germania

    Schimbările climatice avansează, dar economia germană face doar progrese lente în ceea ce privește decarbonizarea. Acest lucru este demonstrat de două studii recente realizate de KPMG și PwC. În timp ce multe întreprinderi își stabilesc obiective ambițioase în materie de climă, punerea lor în aplicare se realizează lent.

  • container Descărcați

    Chestionar de toamnă - AHK Business Outlook

    Companii cu capital german din România și-au exprimat opiniile cu privire la situația actuală a afacerilor lor, la evoluția economică din România, la intențiile de investiții și la competitivitate.