Getty Images/gilaxia
Cursuri şi seminarii
Intercultural Training
Limba evenimentului
Limba: germană sau engleză
450 RON (plus TVA) pentru membri
550 RON (plus TVA) pentru non-membri
Start eveniment
2019-10-10 · 10:00
Final eveniment
2019-10-10 · 16:00

"De cele mai multe ori tragem concluzii fără să analizăm în prealabil."

Care sunt prejudecățile și stereotipurile față de managerii sau colegii germani? Sunt ei lipsiți de umor și acționează la rece, comunică prea direct și pun pe primul loc respectarea regulilor și calitatea? Cel puțin acestea sunt stereotipurile ...

Trainer: Christoph Nesgen

 

Relațiile economice dintre România și Germania sunt bune. Germania nu este doar principalul furnizor pentru România, ci, de asemenea, un important importator al produselor românești. Pe fondul unor diferențe culturale pot apărea multe provocări la locul de muncă pe care le vom analiza în cadrul acestui seminar:

  • Cum interpretăm stilul șefului sau al partenerului de afaceri atunci când trece direct și abrupt la subiect, fie că este vorba despre o discuție sau de un e-mail? 
  • Cum să înțelegem mai bine o critică? 
  • Cum să negociem cu succes cu un partener de afaceri german? 
  • Cum să formulăm scrisorile de afaceri / e-mail-urile?
  • Cum să înțelegem mai bine managementul resurselor umane? 
  • Ce așteptări are managerul german de la echipa sa?

Obiectivele seminarului:

  • Conștientizarea diferențelor de comunicare între partenerii de afaceri /colegii germani și români;
  • Descifrarea a ceea ce se ascunde în spatele mesajelor verbale și non-verbale;
  • Abilitatea de a formula interese comune ambelor părți, astfel încât cooperarea atât în afaceri cât și la nivel colegial să fie cât mai de succes.

Repere tematice:

  • Dimensiunile culturale ale lui Geert Hofstede;
  • Mesaje verbale și non-verbale în contextul intercultural;
  • De la “small talk” la comunicare oficială;
  • Negocierea cu succes cu negociatorii germani;
  • Managementul și dezvoltarea personalului în cadrul companiilor germane;
  • Întrebări individuale ale participanților.